معرفی مجموعه VIP

درباره املاک VIP

راه حل های حرفه ای و تخصصی تر برای مشاوره در زمینه املاک ، ما را بر آن داشت که با قوانین ویژه ای پس از سالها تلاش بصورت VIP که برند ثبت شده ما در امور ملکی میباشد با پشتکار فراوان و اعتماد به نام درخشان
VIP Real Estate که شما به آن ، اعتبار می بخشید ؛ باشیم.
نسل جدید اینترنتی و فضاهای مجازی روش‌های کار در مشاورین املاک را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در مشاورین حرفه ای املاک هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول در امر خرید – فروش – اجاره – معاوضه و مشارکت ترغیب می‏‌کند. این روزها دیگر افراد روشهای مدرن مشاوره را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن و خاص می پسندند. ویژگی‏‏‏‌ها و طبیعت مشاورین حرفه ای با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگ‏‏‌تر شده است. همه سخت در حال تلاش برای پیشرفت‏‏‌های شخصی و جمعی در حرفه کاری خود هستیم
امروزه ارزش اوقات فراغت ما با وجود مشغله‏‌های روزانه بسیار گرانبها‌تر شده است. ما برای این اوقات ارزشمند شما برنامه ریزی فشرده‏‌تری داریم. دیگر صرف زمان‌هایی نسبتا طولانی و دوندگی های بدون نتیجه در زمینه املاک معنایی در افکار و ایده های ما ندارد.

شرایط فعلی انسان‌ها، ماا را مجاب می‏‌کند که با تغییر در الگوهای قدیمی و نا‏کارآمد مشاوره های طولانی و بدون ثمر، هوشمندانه‏‌تر و امروزی‏‌تر زندگی کنیم. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگی‏‏‌های روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیت‌‏‏‏های وقت‌گیر و در عین حال ریسک پذیر تر مانند جابجایی ملک و نقل مکان کردن دارد.
امروز دیگر برای بیشتر نیازهای روزمره راه‏ حل‏‏‏‌های جدیدتر و عاقلانه تری وجود دارد، از جمله برای انتخاب بهترین مشاورین املاک ؛

دیگر کمتر کسی برای مشاوره در زمینه ملک، بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام می‏‌کند.
مشتریان قبل از مشاوره از حق انتخاب گسترده خود و اطلاعات موجود نهایت استفاده را می‏‌برند. مشتری در دنیای امروز حق انتخاب بیشتری را طلب می‏‌کند و مایل است دقیق‏‌تر و با قاطعیت بیشتری ملک مورد نظرش را انتخاب کند.

زندگی امروزی بی‏‌گمان مشاوره به رو‏‌ش‌های نوین‏تر، هوشمندانه‏‌تر و البته لذت‏‏ بخش‏‌تری را می‏‌طلبد. از همین روست که هر روز به تعداد استفاده‏ کنندگان مشتریان از خدمات منحصر به فرد املاک VIP افزوده می‌‏‏شود.

در این زمینه ما با شرایط ویژه و قوانین خاصی که مختص برند VIP میباشد فعالیت‏‌های با اهمیت شما را همانند دیگر برنامه های روزمره و صرف نظر از سفرهای بیهوده درون شهری با هوشمندی و افکاری که خاص برند ما میباشد الویت ها و دسترسی های آسان تری را با هفت قانون

1- تعهد
2- احترام
3- راستی و صداقت
4- عملکرد
5- سادگی
6- شفافیت
7- همکاری

تا رسیدن به ایده ال های مطلوب شما با آرامش بیشتری در اختیارتان خواهیم گذاشت.

در همین راستا مدیریت املاک ، جناب آقای حسن رشیدی فر ، که از سال 1387 در منطقه شهرک غرب شروع به فعالیت نموده و با بازار پر هیاهو و هزار چهره ملک آشنا شده در نهایت با تلاش های بی وقفه و کسب تجربه و آموزشهای لازم در زمینه ملک ؛ موفق به تاسیس املاک VIP در سال 1396 شدند.

املاک VIP افتخار دارد با کادری موفق در محیطی آرام ، مدرن و گردآوری مجموعه ای پویا با خدمت رسانی مطلوب تر همواره نام برند VIP را در خاطره ها به یادگار داشته باشد.

آرامش و امنیت شما در مجموعه VIP آرمانهای بزرگ ما را به سوی اهدافی بزرگتر در جهت تصمیمات بهتر برای ارائه خدمات در زمینه ملکی تضمین مینماید .